01:43

Hejhejhejhej!

Har precis kommit hem från kvällens festligheter....

Först åkte jag till Mickan, o där var Lovisa o Anna. Vi taggade till där o föra lite. Det var najs:)
Sen åkte vi till en killkompis o fortsatte kvällen där. Det var en najs kväll helt enkelt.

Imorgon gäller väl följande:

- Åka o köpa lite småplock till skolan. Behöver anteckningsblock..
- Sen tänkte jag kanske hänga med Agnes, om hon vill :P
- Jag tänkte också pressa in lite tid för tårta om jag hinner, Agnes kanske vill ha en bit också:)

Nu ska jag sova, Godnatt på er! :) 
                                                                                                               
                                                                                                               /Jojje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0