Sokrates, Platon och Aristoteles

De namnen ovan är mina nya vänner... Vi håller nämligen på att lära känna dem på Filosofilektionerna! Det är ett väldigt konstigt ämne kan jag säga!! Jag ska nämligen läsa cirka 10 sidor i boken, men jag fattar nada! Filosoferna håller på att disktutera vad "dygd" är i boken.. ÖH! Okej..

Aja, idag efter skolan fikade jag med Agnes och Jennifer på Tindras! Väldigt mysigt.. Sedan kom personalen och sa att de stängde så vi förflyttade oss till biblioteket. Har redan fått tre läxor som är viktiga så, det var bara att sätta sig och börja plugga fast det var upprop i förrgår.. Hard work work..

Nu ska jag gå tillbaka till filosoferna! Måste ju hänga med i denna livliga diskussion om ordet "Dygd" och dess innebörd!

                                                                                                               /Jojje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0