Söndag

jag gillar verkligen inte söndagar... Det menas bara med att man antingen måste plugga eller är bakis eller både och :P o sen är det skolan imorgon och det gör det inte bättre, heller inte vädret..

Agnes o jag ska snart sticka in till jennifer för att vara med henne de sista timmarna innan vi måste säga hejdå! :( fyfan vad sorgligt det kommer bli! :( Hon åker nämligen till London ett år, och det kommer bli så tomt utan henne... :´( Vi brukar alltid käka lunch på Fresco o sitta o skvallra, haha, har de bästa minnena därifrån!
Men agnes o jag tänkte åka o hälsa på henne ngn gång i december typ, det vore askul! :D

Nu måste jag göra mej iordning, vi åker om en kvart..
Lägger in en bild från några helger sen på oss tre :)

Jag                       Jennifer            Agnes                              // Jojje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0