Jag skulle vilja ta ett inlägg att tacka....

.... J.K Rowling som har skrivit Harry Potter böckerna och gett mej en otrolig uppväxt bland häxor och trollkarlar, troll och svartalfar, magi och mörka tider. Ja, jag är en Harry Potter-nörd, och är stolt över det!!

Igårkväll såg jag på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 med min syster som också är en H.P-nörd. Den var den mest underbaraste, grymmaste, fantastiska, otroliga (kan fortsätta i evigheter) filmen av alla H.P filmerna!! Den var så jävla bra och jag vill bara se om den igen o igen o igen o igen!! Jag har faktiskt inga ord för den. Men jag rekommenderar alla att se den, om du är nörd eller en icke-nörd spelar ingen roll. Jag älskar att dem har gjort två delar för dem har fått med så mycket nästan allt som står i boken och det lyckades de inte med de förra filmerna, då för att de var för korta! Vilket har gjort dem mindre bra än böckerna. För att göra filmerna lika bra så behövs det 5 timmar som den här sista filmen!

Efter filmen var jag i en slags trans! HAHA, men filmen var en sån breathtaking film så jag hamnade i min lilla trans. haha! :D jaja, nu får jag vänta i ett halvår tills nästa trans :P Vad fan ska man göra efter att man har sett del 2???!! Man kommer vara helt lost!

Appropå Lost, ska till Agnes nu o kolla på Lost! höhö // Jojje, a.k.a. Harry Potter-Nörd

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaaa jag är jätteglad!!! landar typ halv 10, 10 på kvällen så kommer bara åka hem o chilla med family men kanske freeesco på lördagen :D

2010-11-20 @ 12:17:09
Postat av: Anonym

/jennifer

2010-11-20 @ 12:17:45
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0