några dagar..

Jaa men nu har det gått några dagar sen ett inlägg lades in ;) Men jag
har ju faaan inte haft tid!!! I måndags var vi superduperbusy, vi besökte Nya Marc Jacobs på biblioteksgatan! Det blev ett lyckat köp och sen en latte o gott på Cafi :) I Tisdags åkte vi till bibblan och pluggade! efter det hem till lolle med anna och åt typ "middag". och vad händer inte när vi är på väg hem i slasken.. JO, en jävla kille i en ful jävla bil kör i en stor jävla pöl med slask o snusk o såklart splashar det över oss.. en fet DUSCH! Tack för att du paja alla mina papper o kläder o mina nya uggs för den delen.. fuck you! Sen på kvällen, GG... Nu vet jag att jojje inte sett avsnittet än. men asså gooooood jag var typ lycklig när jag skulle lägga mig på kvällen, att en tvsåpa kan göra en så glad :) och idag... usch idag.. jag är deppig över dem här jävla onsdagarna. Dem är långa tråkiga och slitiga. Vi sluta när det är SVART ute! Jag dampar. Som tuuur så slapp vi Biptestet idag och körde teori ist. TACK LARS! Puss till dig. Efter skolan hämtade jag mina barnvaktsbarn.. det var kallt blött och skitjobbigt. Roligare blir det inte direkt när lillen anklagar mig för att HAN hällde för mycket soya på sitt thai-ris, bara för att JAG tydligen hade lagt upp för lite ris... herreud. Sen vandrade jag hem i mörkret. spionera lite på jojje utifrån gata. hem satte mig o plugga i 4 timmar. jag har ont i handen. TACK GUD (och sam-henke) att vi börjar 10.20 imorn!! YAAAY! nu ska jag SOVA och drömma om chuck bass <3 / Agnes


Kommentarer
Postat av: jennifer

ååh vad gott åå vad mysigt, jag vill vara med!!!

2010-11-12 @ 11:27:16
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0