Okej, det var länge sen jag skrev ett inlägg, men här kommer ett!

Gud, det var länge sedan jag skrev ett inlägg. Inte bra, inte bra...

Det har typ inte hänt något speciellt roligt.. Skolan har börjat efter lovet och det känns bara deppigt. Det är inte soft i skolan heller. Läxorna bara droppar in, icke kul, icke kul. Sen att det börjar bli mörkt ute känns också jobbigt.. Det är så jävla deprimerande, till exempel på onsdagar. Jag går upp halv sju: Det är mörkt ute. Jag börjar åtta: det ljusnar till. Jag slutar tio över fyra på onsdagar: Det är mörkt när jag åker hem. Vafan, det är ju direkt inte så uppmuntrande! Trött är jag också, o sen har jag åkt på någon jävla huvudvärk... Den har stannat i mitt huvud i tre dagar nu. Usch, men det känns som att den börjar gå bort.. Kanske bara behöver sova o vila ut. Snart ska jag dra till Agnes o kolla på LOOOOOOOOST! :D Det var länge sen vi kollade nu, så ikväll blir det Lost-marathon!!! :D wiihooo

Skriver ett till inlägg imorgon för att verka lite aktiv här på bloggen, kuwl!
Lägger in en bild på Lost-gänget!


Inte för att mer ser riktigt karaktärerna, men aja, fint är det iallafall :) haha typp // Jojje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0