Hard work, work

Livet leker, verkligen. Seriöst. Jag har den bästa tiden i mitt liv just nu. AA, fast neee!

Nä, fyfan. Här gäller hårt arbete och ibland lönar det sig, ibland inte!
Har så jäkla mycket i skolan nu att det inte ens är kul, men när är skolan kul annars?

Jahapp, denna dag var ju tråkig som alla andra dagar. Började klockan 08:00 och slutade 16:10. Kult!
Sen åkte jag hem och pluggade matte, har matte B prov på fredag. Och sen lagade jag mat och sen ööh, gick jag in på datan ett tag och sen så åkte jag o tränade med Agnes o sen kollade jag på Greys Anatomy och nu så sitter jag här och häckar.

Vad finns det mer att säga? Inget. Kult, kult // Jojje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0