Long time, no seeing

Nämen, nu var det ett tag sen vi skrev.. Icke bra, icke bra.

Imorgon är det fredag och det menas i vanliga fall, snart helg! men nu kan man säga snart LOV!!!! :D wiiihoo
På lovet ska jag inte göra så mkt, har inte planerat något. Ska bara sova, umgås med kompisar, (plugga), ha kuul och kolla på lost med Agnes! hihi :))

Min sista lektion imorgon innan lovet är spanska och då har jag glosförhör på 71 glosor som handlar om mat. Till exempel, hur säger man kummel och sjötunga på spanska? asså vafan jag kommer inte beställa kummel (vad det nu är) och sjötunga på en resturang... Sjukt ovärt. Men men, snart är det looooov! Såå efterlängtat lov!
Imorgon efter skolan ska jag in till stan o fira med en fika och en tur på stan! Sen på kvällen ska vi på födelsedagsmiddag hos våran kompis Anna som har fyllt år! :) Mycket mysigt! :)

Nu ska jag väl, aa, öva på mina spanskaglosor.. sista läxan INNAN lovet! :D // Jojje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0