En bättre kväll helt enkelt!

Ja, gårdagen var sjukt rolig! Vad finns det mer och tillägga............

Först var det vi tjejjor på middagen, var runt 25 personer eller ngt sånt.. O sen kom killarna o flera tjejer vid typ kl tio, fest! :D Dock var det några sköningar som gick tidigt, men det var ju deras förlust.. ;) hehe, näe, men det var jävligt kul, fast jag har världens ont i min höft/vänstra del av rumpan för att jag gjorde en förstklassig vurpa på Agnes utspillda vin! tack för den kompis! :P Och Linn garvade ihjäl sig, gjorde jag i o för sig med, men who cares, det var bara att festa vidare så glömde man bort smärtan!  hehe. Kan bara säga att ingen kan slå min vurpa, jag kom fan högt upp i luften asså, man kan se resultatet på my ass! hahaha... aja. så kul ska vi inte ha det..

Sedan tog det typ 1½ till två timmar för oss att städa på kvällen och sen ytterligare två timmar på morgonen... Jag gick o la mig klockan fem på morgonen och gick upp halv nio o städade, sov alltså 3 och en halv timme! En bättre morgon alltså ;) 

Nu är det dags att ta en powernap or something....Det ee naaajs 
                                                                                    // Jojje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0