Jag får liksom ingen ordning

jaha, så var det torsdag igen och imorgon är det HEEELG! :D

Detta kommer bli en najs helg hoppas jag! :) Först imorgon ska jag vara med flera tjejkompisar :) och sen på lördagen ska jag, Agnes, Bea och Anna bruncha på ett café som heter (The) string. Har varit där förut och det är suuuupermysigt och de har verkligen stockholms godaste latte! :P hihi Sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra.. Det kanske blir klassfest (?) men tror inte att den blir av, ärligt talat.

Nä, nu måste jag plugga español! Adios

Vår söta och underbara vän Bea! Hon är våran Homie! ;)

                                                                               //Jojje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0