kan jag stanna tiden?

Jag önskar att jag kunde stanna tiden, hur ska jag annars hinna med allt!!!!! HELT OMÖJLIGT! Jag har så äckligt mycket läxor och prov... Inte kul någonstans. Sen är mitt rum, KAOS! Min garderob är typ på golvet. Jag hinner ju inte städa.
BTW idag fick jag mina glasögon, det är som en helt ny värld. JAG KAN SE VARENDA DETALJ NU! helt otroligt. Fast jag mår typ lite illa och har ont i ögonen, men det kanske är så i början i guess... Eller? Jennifer, vad säger du? hihiihihihi :) Nu ska jag sova. / Agnes

Kommentarer
Postat av: jennifer

hihihi jaadå det är ingen fara kommer gå över!! fast jag hade ju linser i början så jag hade mest problem med att få in dem i ögonen haha, och då var det ju obekvämt o jobbigt men gick över. men borde vara samma med glasses! :))

2010-09-22 @ 18:16:28
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/
Postat av: moa

haha å ditt rum som alltid är så städat...:p

2010-09-24 @ 16:15:05
Postat av: Agnes

Moa nu är det faktiskt städat ;)

2010-09-29 @ 19:20:25
URL: http://menyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0