Lill-söndag

Denna dag känns som en lill-söndag, för att idag har vi orienterat på friluftsdagen. Jag och Agnes orienterade tillsammans, som alltid. Vi springer vilse, som alltid. Vi struntar att kolla på kartan, som alltid. Vi frågar andra om vägen, som alltid. Japp, vi måste springa med varandra när vi orienterar, annars är vi totalt körda.

Men det var väl kul. inte. Tog oss två timmar att hitta 9 kontroller (varav en vi strunta i) men notera att vi gick det mesta.. :)

Vi började 10:00 och slutade 12:00 sen efter det åkte jag, Agnes o Anna och köpte thaimat på krua thai. Det är så jävla god mat där måste jag säga. Skulle kunna leva på det. Jag köpte vårrullar och ris och Agnes köpte någon kyckling och risblandning och Anna köpte ris och kyckling i kokosmjölk. :) Najs, najs.

Vi åkte hem till Agnes o käkade o kollade samtidigt på Hairspray (våran film:P ) som vi kan alla repliker o låtar till, (ja, vi är töntar som har kollat på den filmen måååånga gånger) hehe, men den är verkligen mysig o härlig!

Nu måste jag gå, ska åka o handla innan vår lokala mataffär stänger, haha. 

            //Jojje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0