Lördag suuger

Hej, lördagar suger ibland. Kom precis hem från min andra hooligansträning, det var iofs kuult! Men nuuuu, alla mina vänner är antingen sjuka, upptagna, i norrland eller i london. Vad ska jag göra lixxxom! Antingen blir det film o tjocka med sig själv eller leta tills man hittar en ledig vän :) Om jag ens rör mina skolböcker eller börjar städa mitt rum så kommer jag aldrig mer att kunna se mig själv i spegeln. Denna vecka har varit ganska så najs, man måste se det positiva i att plugga, en pluggfika med jojji på mocco blev det och tre timmars pluggning på bibblan idag :)
Jeeennniiifer kan du komma hem så kan vi kolla på SATC och äta ben and jerry's! Har'e kul alla där ute, JOJJE KAN DU KOMMA HEM TYYYP! Får väl nöja mig med skype ikväll :)
Plugg idag på bibblan!'

Kommentarer
Postat av: jennifer

ååååh hade så gärna myst med dig ikväll and you know it!!! :)) vill sitta på fresco eller mocco med dig o jojje NU och snacka massa skit

2010-09-18 @ 21:06:03
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0