Najs daaaaag

Idag hade vi en ganska så najs dag! Först uppsats i två timmar, sen drog vi till stan ett gäng och käkade på coffeehouse by george. Efter det skulle vi träffa resten av klassen på Medeltidsmuseet och spatsera runt. Jag och Matilda åkte moppe in till stan, det var härligt! Men i stan finns det sjukt med lite parkering åt våra kära fordon. Först fick jag dela plats med två bamsebiffar, sen fick vi låna lite plats mellan två baracker ;) HIHIHIHIHI! Jag o Jojje har precis vart på gymmet, det är najsigt på sats. Samtidigt som jag cyklade så kollade jag på Idol av en  av de fem stora plasmatevisarna ;) // Agnes

       
Lite bilder från dagens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0