Thank god it's friday!!

Helg igen! Sååå sköönt! Denna vecka har gått extremt långsamt må jag säga o tråkig var den också...

Men nu är helgen här. Efter skolan åkte jag in till stan och mötte min kära syster där. Vi gick på stan o shoppade lite, men det var mest saker som man behövde, astråkigt! Man vill ju göra lite spontanshopping.. Köpte en tröja på monki, men kanske ska lämna tillbaka den.. Iallfall så fikade vi på Muffinbakery på Drottninggatan, det var myyyys! :D

I helgen blir det väl träffa kompisar, kanske gå på bio, plugga, sova, träna o bara ta det lugnt!

Har väl inte så mycket mer att säga riktigt.... Saknar min syster som är i Australien nu o kommer hem om drygt 3 månader. :(

Ha en underbar fredagskväll!


En härlig kväll i somras! Vi tre :)        // Jojje

Kommentarer
Postat av: jennifer

ååååh saknar er fiinisötiiisar!!! såå mysig kväll (chipskvällen hahahah :DDDDDD )

2010-09-24 @ 21:18:36
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/
Postat av: Jojje

haha juste!! :P Chipskvällen, minnen <3

2010-09-25 @ 11:05:05
URL: http://menyou.blogg.se/
Postat av: Elin

Plutten, jag saknar dig med!!

2010-09-26 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0