Twist and shout

Om sju minuter ska Agnes och jag gå på en powerwalk, det ska bli sköööönt eftersom jag har ekonomiprov imorgon och har ångest!! Det ska bli skönt med lite luft o röra på kroppen! :)

Idag har skoldagen gått fort, det gör den alltid på måndagar.. nu vet jag inte vad jag ska skriva men denna vecka blir väl lite stressig.. mycket läxor definitivt för agnes :P muahahah, nää, så ska man inte säga. Kanske blir ngn pluggdag på bibblan i veckan igen. så najs att sitta där, det är tyst som en mus, typ någon gång hör man några andetag i något läshörn och lite nysnigar här o var. speciellt nu på hösten när det är hösnuva på gång. Men annars toppen toppen!  

Nä, nu åker conversen på, ses i korsningen om tre korta, röda minuter Agnes, don't be late!! ;)

                                                                                                  // Jojje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0