125 minuter

Det är måndag, jag tror jag sov 125 minuter i natt, gårdagens skiva resulterar lite segdeg i hjärnan, två kaffe i kaffi, majs till lunch, lite sömn i kaffi. Vaknade halv nio, steg upp ur sängen, satte upp håret, satte på mina typ kläder, alice tyckte att det var helt normalt att gå till skolan i änglakläderna. Jag Lisa o Alice lyckades faktiskt ta oss till andra lektionen vid nio efter en kväll/natt/morgon på skyddsrummet, donken i slussen, i taxin från slussen till brevik o tillbaka till skärsätra. Väl hemma i skärsätra så somna vi i chillinötsskålen, det var nääjz. Har jag hål i fyra timmar nu? YES! får se vad jag gör vid 2tiden när Speech börjar. sover kanske. Nu ska jag fortsätta lyssna på CIMORELLI på youtube, mina största idoler. dem är sjuuukt jävla underbart bra!!! / Agnes


Kommentarer
Postat av: COMEBACK - hemlig beundrare

SEXIGT

2011-04-13 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0