GOD MORGNATT

Ah men tjeeeeena säger jag till denna oklara jävla blogg. Kl är vadå, 05.29 atm och varför INTE skriva ett inlägg när man ändå är vaken? Sitter här i mitt rum o äter lite påskgodis det e näz. Har vart hos anna o haft det ännu nääzare, kvällens kalas var väl inte lika kalasig som förrgårdagens kalas med det var ändå kalaskul. förrförrgårdagens kalas, som också var hos anna var också jävligt kulkalasigt. Vad har jag mer gjort förutom att äta lite god nattmat.. jag har chattat med mina amerikanare, det är ju bara dem som är inne just nu. laame.
Nu är det så här ljust ute, fåglarna kvittrar och livet leker. Så jag säger, god morgon och sov gott (till mig själv)/Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha asså.....

2011-04-25 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0