Hejhejhej

Det har varit lite tyst från min sida på ett tag, men orkade inte skriva på lovet, då jag ville bara koppla av och glömde faktiskt bort tiden. Sen den här veckan har gått så myrsakta att det är helt oförståeligt... Vad hände med att det var lov nyss? Påsklovet känns som att det var flera månader sen, skoltrött? ja.

På lovet chillade jag massor och pluggade inte ett skit. Hängde med kompisar halva veckan och sen drog jag och kusinerna upp till Norrland andra halvan av veckan. sjukt najs! Har väl gjort samma saker som det stod på Agnes lista, som var by the way, sjukt awesome! agnes här får du lite cred för den + inlägget före det, för det var sjukt awesome för det var så flummigt!

Tänkte visa ett litet bildspel som agnes gjorde också, hehe, men jag lägger till lite avkopplande norrlandbilder också! Myyyys
Ciao Bitcheees //Jojje

Gullegosarna


Där var jag


Crazy people


Jenniifeer


Jag och Jennifer på bryggan


Aggan


Mitt underbara Norrland!


Twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0