Sju dagar kvar till zero stress, jag längtar!

En vecka kvar till lovet! Lovet är välbehövande och efterlängtat! Jag har så mycket i skolan just nu att så fort jag pratar om det blir jag deprimerad och det smittar av sig. Så, stay away haha.. Nä, jag har så tråkig humor nu när jag är stressad och trött.. Eller vänta?? Jag har ju alltid tråkig humor, juste så var det!

Imorgon är det fredag, amen! Men på lördag ska jag vara i skolan klockan nio för att skriva en spanskauppsats som jag missade när jag var sjuk, oskönt. Ska plugga hela helgen också, oskönt. Får väl göra det bästa av helgen, om det går.. Okej, sjukt deppi! Inte bra, inte bra.. Orkar inte att bloggen ska bara handla om depression och plugg, iaf i mina inlägg!

Så, händer det nåt roligt just nu som inte handlar om skolan? hm..
Jag får återkomma till den frågan, men jag är tacksam som har såna stöttande vänner och familj! I <3 U / Jojje

P.s Ingen bild den här gången, då jag är bara trött o sliten och utanför mina fönster är det grått och blåsigt. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0