sucks 2 be sick

Hejsan. Hemma idag igen, det suger att vara hemma för man MÅSTE plugga när man ändå har tiden.... Fast sjukt najs att vi har specialschema imorn, heeh :) Vad har jag gjooooort igår o idag då..?? Jag har pluggat typ, kollat på big brother, kollat mer på big brother, kollat lite på OC och rensat min garderob. Den såg fööörjääävlig ut!!! Men allt kom i sin ordning, en hel påse blev fylld med kläder till kusssi. Tacka o buga Moa :) / Agnes
SNAAAAART; MYCKET SNAAAART kommer jennifer heeeem, gid vad jag har längtat!!!!!! hela lovet ska vi sooofta!! hiihihihhiih <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaaa åå vad härligt det ska bli :D vi kan bara äta massa påskgodis o softa galet!

2011-04-13 @ 15:45:38
Postat av: GISSA VEM???????

duktigt

2011-04-13 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0