oj vad bra det går!

Nu händer det mycket! För en gångs skull rullar livet på utan punktering, hehe! poetiskt jag vet. Nej men serri! funtar på att skriva en dikt om hur bra allt går. (eller en liten lista)
1. Skolan rullar på i en positiv riktning, jag o jojje kanske blir nåt iallafall!
2. Vi är dödligt nära på att boka vår resa till cannes i sommar, eller hur jennifer!
3. vi har hittat sjukt bra hotell i cannes
4. vi har hittat billiga flyg till nice
5. Jag ska till åre med finaste anna på sporten! det kommer bli awesome!
6. på lördags kommer jag o jojje skämma ut oss inför typ 60 pers... vi kommer förvandlas till två slampiga wannabes på en kväll.... vi ska nämligen klä ut oss till spicegirls och göra VÄRLDENS framträdande!!!! det kommer äga... eheh!
7. Min ekonomi ligger i en jämn nivå, kanske för att jag inte har tid att shoppa. PLUS ATT jag har lyckats börja lägga undan pengar på ett sparkonto till min USA och Cannes och cykelresa i sommar
8. vi har ÄNTLIGEN fått tag på säsong 6 av LOST!!!!!!! JAG ÄR LYCKLIG!
9. jag vet typ vad jag ska ha på mig på lördag
10. jag har äntligen hittat glädjen i att träna! gymmet är mitt andra hem!
ah lite sådär ser väl mitt liv ut just nu! minus typ 100 är väl att vi saknar jennifer!
PUSS O KRAM TILL ER ALLA / Agnes

Kommentarer
Postat av: jennifer

ihihihi!! åå saknar er så mycker med så det är jobbigt.. men snart börjar nedräkning för cannes ooh yeeah <3

2011-02-07 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0