Sitting, waiting, wishing

Nu har jag kommit hem från kära Norrland, eller jag kom hem igår rättare sagt. Men imorgon bär det av igen! Då ska jag och pappa till fjällen och åka skidor! Det ska bli myys! Tog lite bilder från helgtrippen till mormor och morfar... Det var hur mycket snö som helst däruppe, och vi hade snöbollskrig då det var nollgradigt ute! Perfekt snö för ett snöbollskrig :P Blev dock mulad av min kära kusin Linda och hennes kille... Två mot en är inte schysst, hehe, men kul var det! Fick med oss lite saker därifrån också som vi fick av mormor. Jag fick lite glasskålar till mina smycken, speciellt mina ringar hihi! :)

Idag åkte agnes och anna till Åre tillsammans, hoppas de får det kul däruppe! Imorgon blir det min tur, det ska bli skönt att åka skidor igen.. Nu har det gått ett år sen man åkte sist.. Får se om man klarar av att stå på benen i backen eller om man åker rakt utför :P hihi nänä, men imorgon bär det iallafall av. Här kommer lite bilder från helgens norrlandvistelse!




Jag och kusin letar efter de perfekta skålarna till våra smycken..


Och här är resultatet!! Är mycket nöjd med mitt "ringfat".. hihi! Ringarna fick precis plats, mucho najs! Kommer väl försöka uppdatera via telefonen från fjällen, men då blir det inga bilder, men kanske! hiihi, ha ett najs lov! //Jojje


Kommentarer
Postat av: alexander

intressant! många ringar ser jag

2011-03-01 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0