To the gym....

... om Agnes kunde vakna snart!!!

Jag vill åka nu, men jag antar att Aggan sover... hm... hur ska jag gå tillväga nu? Ska jag ringa och väcka Agnes? Vänta på att hon ska vakna själv? Springa förbi hennes hus med en megafon och skrika att det brinner? hm.. eller så åker jag utan henne, men det är taskigt... Grejen är att jag vill gå och gymma NU så att det inte blir så sent för jag måste plugga hela dagen nämligen (dötråkigt, ja vet!!) men det måste göras.. Jag går och klär på mej min gymoutfit så får jag ta itu med väcka-Agnes-frågan senare!

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej hehehe

2011-02-20 @ 21:51:29
Postat av: Anonym

från hemlig beundrare

2011-02-20 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0