Vårkänsla

Usch och fy och blä.

Jag har fått världens hosta och den vill aldrig försvinna. Jag kan inte sova på nätterna och på dagarna hostar jag bara... Inte kul..

Idag är det ju onsdag och snart är det heeeelg! Galet najs, men jag måste ju säga att det känns ganska jobbigt att man redan är trött på skolan efter en vecka i skolan.. Inte bra, då det är sportlov om sådär 5 och en halv vecka.. Men men, om 12 dagar så är det min födelsiis! hihi, det ska bli kult :) gillar att fylla år, typ det bästa :)

Idag har det varit en lång dag men det har varit så fint väder! Mycket uppiggande måste jag ju säga. Fick lite vårkänsla och passade på att stå och sola i värmen ( jag stod inomhus ). Mycket härligt! Jag har drömt om att det är sommar varje natt i en vecka nu, vill jag säga något till mej själv eller?!?! Ja, jag vill ha sommar, sol och värme! Tack.

Nä, nu ska jag hosta vidare och mysa med mina systrar i soffan och kolla på tv :) // Jojje


Förra maj, härligt väder!

Somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0