Det är nu tiden börjar stå stilla

Det är sommarlov, det är sommarlov, det är sommarlov, det är sommarlov... Jag måste hela tiden intala mej själv att det är sommarlov, påminna mej själv att jag inte har plugg att göra. Mina systrar frågar mej vad jag ska göra imorgon (idag) och jag svarar plu... nej, jag har ju sommarlov! alltså, jag är fortfarande inne i denna bubbla!
MEN gott folk, från och med idag ska inte ordet plugg, skola eller något som miniräknare ens nämnas i denna blogg! Från och med nu ska det bli andra bullar och bara skrivas om sommar och allt som har med det att göra!! tjiooghooo

För att introducera denna "nya" policy eller vad fan man ska kalla det så slänger jag in några bilder från de senaste dagarna! // Jojje


     

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0