4 månader

Ny är det typ 4 månader kvar till ett hjärtskärande moment.... Linn & Anna o en massa underbara människor ska åka till USA i ett åååååår.... KUL! Det kommer bli ganska tråkigt när Linki sticker, bah lämnar mig sådär. Tack Linn ;) men vadå du kommer ju ha det skoj iallafall.. Hon vill bara till USA för att träffa snygga killar med stora biceps och kepsen bakofram. Hallååå det finns faktiskt på mitt gym. Börja träna på sats istället för att sticka till amerrriikkkaaa!
Vilken tur att du tar upp typ halva min kamerarulle, då kommer jag ju aldrig kunna sakna dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kom ihåg att det finns en massa underbara människor som finns kvar :här hemma ) Pllus de hemvändande som kommer åter!

2011-03-10 @ 09:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0