Helgens andra dag

Vaknar imorse av att solen skiner in i mitt rum, underbart tänkte jag. Kollar på klockan och den visar 07:01, mindre underbart! Hur kommer det sig att man kan vakna klockan sju på morgonen helt självmant och vara pigg och glad då? Jag är konstig.

Gårdagen var mysig, det blev en film med systrarna "the ugly truth" och lite grönsaker och dip, mys! :) Jag orkar inte göra nåt på fredagar, är så trött efter en vecka i skolan. Men ikväll blir det inflyttningsdrink hos Lovisa och det ska bli trevligt :)

Jag kan ju tillägga att Agnes är på bootcamp nånstans i Nyköping, ett träningsläger faktiskt för den amerikanska fotbollen. Så medan hon köttar hela den här helgen så chillar jag med en drink i handen, haha! :)


Såhär glad är jag var jag igår, är jag så glad nu, troligtvis! /Jojje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0