Vårtecken, en efter en.

Tisdag. Tre dagar kvar till fredag. Sen blire helg. Awesome.

Idag var solen framme och det gjorde definitivt min dag! Plockade fram skinnjackan och dammade av den inför våren, det var najs att ha på sig den gamla goda vännen igen. Sen åkte solglajjorna fram mitt på dagen också, det var också najs. Vårtecken för mej är när skinnjackan kommer fram, solglasögonen, conversen och torr asfalt. Vet inte varför asfalten gör mej så glad när jag ser den. Men det är väl bara för att ett tjockt lager av is och sen ett tjockt lager av snö har täckt den i fyra-fem månader. Hej asfalt!

Idag hade jag tre håltimmar och då passade jag på att åka hem och käka lunch där men sen kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma så jag kommer inte in. hmm... problem! Jag fick åka till min pappas jobb, hämta nycklar där och sen åka tillbaka till mitt hus och sen göra lunch. Men det var fan värt att åka och hämta nycklarna, för mina pannkakor borde finnas i Guiness rekordbok under rubriken " Världens godaste pannkakor!!" seriöst. Sen ska man ha keso och sylt till, mums!

Nu ska jag vara lite tråkig och inte lägga upp någon bild, men det kompenserar jag med imorgon säger vi!
NU blir det historiapluggande då jag har prov klockan 08:00, värt. Peace // Jojje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0